2018. április 18., szerda

Kintlévőség megelőzés - bélyegző használattal



Kintlévőség megelőzés - bélyegző használattal

Hogyan tudjuk megelőzni, hogy partnereink elnyújtott fizetéssel rendezzék adósságukat? Hogyan tudjuk diszkréten kezelni, hogy a tudomásukra hozzunk, nálunk komolyan veszik az adósságkezelést? 

Számtalan esetben találkozni azzal, hogy régi jó partnerünk vagy a vevőink többsége a számlán szereplő fizetési határidőt nem veszi komolyan. Folyamatos csúszásban van, 1-2 nap, majd 1-2 hét, esetleg több időt hagy a fizetésre, mely nálunk komoly problémát jelent. 

Nyilván szeretnénk őt mint partnert megtartani, nem szeretnénk konfrontálódni vele, barátilag felhívjuk, esetleg még egy felszólító levelet is küldünk a részére, de hiába, mindig csúszik a fizetéssel. Lehet, hogy már kiállítottam a következő számlát, és nem azt, hanem a korábbit rendezi. 

Likviditásunkat növelhetjük a bélyegző használattal, ez több dologra is megoldás lehet. 

A partnerek felé mindenképpen jelzésértékű, hogy ennél a cégnél komolyan veszik a fizetési határidőket! Az nem csak egy számokból álló sor a számlán, azt tényleg azért írják oda, hogy addig kell fizetni! 

Ha a vevőnk látja, hogy a lejárt követelésekkel egy kintlévőség-kezelő cég foglalkozik, tudja, hogy ők következetesen felhívják a figyelmét a fizetésre, nem lehet ezt nem komolyan venni. 

A vállalkozói szférában a fizetési morálhoz tartozik, hogy 1-2 nap még belefér, illetve ahol jobban presszionálják, oda fog fizetni a partner. A nyomatékosság egyik jelképe lehet a bélyegző, melyet a számlán feltüntet a kiállító cég, jelezve, hogy az adósságkezelésre hangsúlyt helyeznek. 

Az ár-érték arány megfelelő, a havi díjjal tud a cég kalkulálni, azért, hogy vevőinél csökkenjen a fizetési határidő megéri a költség és az energiabefektetés is kevesebb, mintha már elszabadultak volna a dátumok. 

Amennyiben Ön saját vállalkozására ismer és a segítségére lehetünk, keressen minket bizalommal:


Kövessen minket a Facebookon:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése